lördag 16 januari 2010

Nu är bloggens namn på tapeten ordentligt…

…jag har inte läst på helagotland.se under min långa ledighet, men fick ett sug idag och finner att någon tok vill "strypa" Gotland och strypa möjligheterna för gotlänningarna att få ta del av fastlandets alla möjligheter och oss fastlänningar och vinterfastlänningar att få njuta och vila på Gotland…

Jag älskar förändringar och brukar inte tillhöra drevet som fegt försvarar något till dödsdansens sista ryckningar, men har svårt att detta behov av förändring. Har också svårt att se den ekonomiska vinsten vs de ekonomiska förluster jag tror att det kommer att innebära i Nynäshamn, i Oskarshamn och på Gotland.

Dock har jag inte sett utredningen och det eventuella förslaget och ber om hjälp med det. Bistå mig för att jag skall kunna förstå…

Ta vara på dagens dag och lev i nuet


Göran R

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar